מלון לוט ים המלח מחירים

מלון לוט הוא מלון ספא, אשר כולל ספא חדיש עם מגוון רחב של מתקני ספא איכותיים כמו: ג'קוזי, בריכת מי ים המלח, סאונה יבשה, בריכות גופרית ועוד. בנוסף, ניתן ליהנות במרכז הספא ממגוון טיפולי גוף מיוחדים ומקצועיים כמו: שיאצו, רפלקסולוגיה, טיפול ארומטי וטיפולי גוף נוספים.

במלון , אשר התברג למקומות הגבוהים בפלטפורמות דירוג מלונות ים המלח, מגוון סוגי חדרים ומיני סוויטות המאובזרות בקפידה וכוללות: טלוויזיה רב ערוצית, מקרר, חיבור לאינטרנט אלחוטי ועוד, כל החדרים משקיפים לנופים קסומים.
המלון מתאים גם למשפחות וכלל: בריכות שחייה, בר (אשר מגיש בשעות היום ארוחות), לובי אירוח ועוד מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות.

אז כמה עולה חופשה במלון?
מחיר חופשה במלון לוט ים המלח מתבסס על מגוון פרמטרים ובין היתר: תקופה בשנה (בתקופות בהן הביקוש הוא גבוה היותר, גם המחירים הינם גבוהים יותר בהתאם), ימים בשבוע (חופשה באמצע השבוע תהיה ברוב המקרים זולה יותר מאשר חופשה בסוף שבוע). כמובן, שחיפוש מקיף אחר דילים במלון, עתיד למצוא מגוון רחב של דילים מיוחדים והנחות, מה שיוזיל במידה רבה את עלות החופשה. כמובן, שכאשר מבררים מחירים, חשוב לשים דגש על מה מקבלים בתמורה להם ובמקרה של מלון לוט, מדובר בחופשה מושקעת ומפנקת, לגוף ולנפש.

מעוניינים להתארח במלון?
אם יש לכם מגבלת תקציב, אבל מצד שני אתם מבקשים לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר אותו תוכלו לקבל במלונות ים המלח, כל מה שאתם צריכים לעשות, זה לחפש אחר דילים אטרקטיביים או להתפשר על תקופת הזמן בה אתם יוצאים לחופשה.
בכל מקרה, כיום בעידן רשת האינטרנט, מאוד פשוט להישאר עם היד על הדופק ולקבל את כל הפרטים והמידע לגבי מלון לוט ים המלח מחירים – ופשוט לסגור בלחיצת כפתור, חופשה, כאשר מגלים שהמחירים נמצאים במגמת ירידה.