מלון דיוויד ים המלח ריזורט וספא- לחופשה המושלמת בים המלח

אם אתם מחפשים מלון מפנק בים המלח, אשר יכול להתאים לאירוח זוגות בחופשה רומנטית, משפחות עם ילדים בכל הגילאים, קבוצות או חברים – אין כל ספק כי מלון דיויד ים המלח ריזורט וספא יכול לענות על כל הדרישות והציפיות שלכם מהחופשה.

מלון דיויד ריזורט ים המלח (שהינו הגדול ביותר מבין בתי המלון בים המלח) כולל לא פחות מ-606  חדרים מרווחים ומאובזרים בקפידה הכוללים: מסך טלוויזיה, חיבור לרשת האינטרנט, מיני בר וכל מה שצריך בשביל חוויית אירוח כיפית ונעימה. לחדרי המלון יש מרפסות מהן ניתן להשקיף אל הנופים הפסטורליים של ים המלח וההרים אשר מקיפים אותו.

מרכז הספא של מלון דיוויד ריזורט ים המלח

גולת הכותרת של מלון דיוויד ים המלח ריזורט וספא הוא כמובן, מרכז הספא המושקע והמפנק שבמקום. במרכז הספא ממתינים לאורחים מתקני ספא איכותיים כמו: אמבט עיסוי, סאונה יבשה ורטובה, 2 בריכות עם מים מים המלח, חדר כושר ומתקנים נוספים. האורחים אף יכולים להזמין מגוון רחב של עיסויים וטיפולי גוף, אשר יבוצעו על ידי מעסים מקצועיים ומוסמכים.
הכניסה לספא כלולה בעלות האירוח ומיועדת לגילאי 16 ומעלה.

ומה אוכלים?

במלון דיויד ריזורט ים המלח יש מספר מסעדות מעולות: מסעדת בזאר אשר מתמחה במאכלי בשר בינלאומיים. מסעדת "עין המדבר" אשר מפקדת יותר כבית קפה אשר מציע מאפים ומשקאות קפה מגוונים. מסעדת ספלאש הממוקמת במתחם הבריכה מציעה ארוחות קלות ובשרים בגריל.  

מקומות אטרקטיביים בסביבת בית מלון דיוויד ים המלח

דיוויד ריזורט ים המלח, נמצא קרוב לכביש 90 וכאמור יושב על חופו של ים המלח. כל מי שמגיע אליו, מלבד מגוון האטרקציות והפעילויות השונות שהוא יכול למצוא בו, יכול גם ליהנות ממגוון רחב של אתרים ומקומות בהם ניתן לטייל וליהנות. 

בשביל שתוכלו לדעת היכן תוכלו לטייל באזור, יצרנו עבורכם רשימה של מקומות אליהם תוכלו להגיע מן המלון ותוכלו לבקר בהם:

  • מצדה – ללא ספק, אחד האתרים הכי מתויירים לא רק באזור אלא בכלל, הן בקרב תיירים ישראליים והן בקרב תיירים מכל העולם. הפארק כולל אתרי עתיקות, רכבל המאפשר לטפס אל הקצה (אליו ניתן להגיע גם ברגל, דרך הנחש), וכן המקום כולל נקודות תצפית שונות על כל האזור. בשביל להגיע למצדה, יש לנסוע צפונה, לאורך כביש 90. 
  • שמורת עין גדי – שמורת טבע ייחודית, הכולל בתוכה מעיין, מסלולי הליכה, ועיר עתיקה מרהיבה ביופייה. השמורה נמצאת על כביש 90, קילומטר מקיבוץ עין גדי. אפשר להגיע ממנה אל החופים הצפוניים של ים המלח. השמורה נמצאת צפונית למלון. 
  • גן בוטני – לא הרחק מהשמורה, אפשר למצוא את הגן הבוטני, שם ניתן ליהנות מגידולים, לקבל הסברים ממדריכים בגן, וכן לטייל במסלולי ההליכה במקום. 

מעבר למקומות שציינו, הרי שבאזור המלון, מרחק נסיעה, אפשר למצוא הרבה מאוד מסלולי הליכה, רכיבה על אופניים, רכיבה על טרקטורונים ועוד. אלו מסלולים מסומנים במדבר יהודה, בעזרתם אפשר להכיר את המקום, לגלות נופים ויעדים חדשים. 

אטרקציות נוספות

במלון בריכת שחייה חיצונית גדולה ומטופחת, המתוחזקת בקפידה. עוד בשטח המלון, מגרשי ספורט ופעילויות מגוונות לילדים ולכל המשפחה – כך שלא משנה באיזה הרכב אתם יוצאים לחופשה, תוכלו להיות רגועים בידיעה שכל האורחים ייהנו מהחופשה וימצאו איך להעביר את זמנם, לאורך כל שעות היממה.

כך שאם אתם מעוניינים ליהנות מחוויית אירוח בים המלח ומבקשים לא להתפשר על פחות מהתנאים המפנקים ביותר המוצעים, מלון דיויד ים המלח ריזורט וספא יכול לענות על כל הדרישות והציפיות שלכם ממנו. בספא ישנה בריכה מחוממת ומקורה, אשר פעילה לאורך כל ימות השנה – כך שגם אם אתם מעוניינים בחופשה חורפית מפנקת, אין כל ספק כי מלון זה יכול לענות על דרישתכם זו.

מתכננים חופשה בים המלח? אז תשכחו לבדוק את דף הדילים לים המלח ברגע האחרון שלנו